Xulio Ferreiro aprobará os orzamentos “a fotones”

Anuncionou onte pola tarde o alcalde da Coruña nunha entrevista concedida a esta casa. “¿Pero a ti te parece normal esto? ¿Eh? ¿Te lo parece? A mi no me parece ni medio normal neno…Los chobos estos flipan, piensan que se la pueden liar al Julito…ya verás como empiezo yo a repartir fotones y apruebo los presupuetitos en cero coma”. Declarou o alcalde pola Marea Atlántica ao ser preguntado pola situación de impás na que se atopan os orzamentos deste ano.

“A ver, es una mangada buena eh, ¿pero yo que quereis que haga? Los julais estos del PSOE y estos de la argolla del BNG…te están de un pesadito…no se atoran, aquí hasta que el Julito se pone serio y tiene que repartir un par de mecos nada”, recoñecu Xulio Ferreiro.

O alcalde destacou em todo momento a pouca vontade da oposición en solucionar a situación á vez que se mostrou oprimista en que axiña se reconducirá a dirección dos acontecementos. “No dan el si ni jatos grifa, pero bueno yo aún pipeo de esto de política y el percal este lo arreglo, si tiene que ser a fotones será…llamadita a Penamoa y listo”.

“Bueno neno, me najo pal kel chorbo. Moló la entrevistilla y tal pero me piro neno que echan una movida guapa ahora en la tele con la que me parto la goma y aún me fumo un calamar”.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s